20 Aralık 2011 Salı

sabah 7de kalktım çok yağmur yağıyodu dersim çok erkendi ve yetişmem gerekiyodu ve derse 20 dakika kalmıştı ve benim okula gitmem en az 1 saat sürüyor. çıkmış stres içinde yürürken aklıma dünyadaki en müthiş fikir geldi. okula gitmemek. ve yağmurdan ıslanmış bir şekilde eve koştum yorganımın altına girdim yastıklarıma sarıldım ve crescent dinleyerek uyudum. dışarda yağmur yağıyodu. sonra 12de kalkıp kahvaltı hazırladım bilmiyorum çok huzurlu çok güzeldi o stresten kurtulup yorganın içinde kıvrılmak yastıklar yağmur yağıyor yarım yamalak duyduğun bi müzikle uyuyakalmak.doğum günüme de tam 9 gün kaldı şu an. doğum günümde bir şişe glögg pişirip hepsini içmeyi planlıyorum içine de badem ve üzüm koyucam.
bugün ben

crescent-sleep well

9 Ekim 2011 Pazar

blogumu kimse okumuyor(okumasın)

Tam bir pazar günü yani çok mutsuz edici değişik bir duygu yaşıyorum ama sabah erken kalktım ve flickrda ve bir dolu amerikan dizisinde ve filminde görüp deli gibi özendiğim pancakelerden yedim bal ve tarçınla birlikte sonra twin peaks izledim sanırım 7 bölüm. sabahtan beri tek yaptığım şey yatağımda kalpli battaniyem ve yastıklarımla twin peaks izlemek ve sabahtan beri yağmur yağıyo sonunda sonbahar gelebildi ama saat 8 olmak üzere ve bugün pazar ve twin peaksin korkunç rahatsız edici giriş müziği elimde tarçın kokusu ve yağmur sesiyle şimdi tarçınlı yeşil çay içip bunları yazıyorum. ilkokuldan beri hep aynı berbat pazar akşamı nı yaşamak zorundayım ve hala hiç bir şey değişmedi. Angela Chase'in dediği gibi "there's something about sunday night that really makes you wanna kill yourself. " ama bir yandan çok çok acayip bir huzur da var bu mutsuzlukla birlikte çünkü dışarısı karanlık küçük okuma lambaları yanıyo evde yatağıma baktığımda battaniyeler yastıklar ve kırışık bir çarşaf görüyorum, tarçın kokuyo ve o korkunç twin peaks hissini seviyorum soğuk gri dağların ve kocaman ağaçların arasındaki küçük kasaba ve ışığı bozuk yanıp sönen dinerları bilmiyorum neden ama çok etkileyici.

25 Temmuz 2011 Pazartesi

So lonely but never alone
I know I'm at my house but I wish that I were at home

21 Temmuz 2011 Perşembe

I was listening to a tape

That you made for me

When my heart got so tight

I thought I might die

28 Haziran 2011 Salı